Kızlar dün kayınvalidemin eltisi geldi. Görmeyeli de baya oluyordu kızımı sordu işte kaç aylık oldu falan diye bende 9 aylık dedim yaa hiç 9 aylık gibi durmuyor dedi. Sonra kayınvalidem toparlamaya çalıştı evet işte minyon tipli falan diye ama ben çok üzüldüm dünden beri bebeğime bakıp bakıp üzülüyorum. Şuanki kilosu 9.200 falan bebeğim zayıf mı gerçekten 😔