Hamidergun biz de öyleyiz dip dibe yatıyoru şimdi daha yeni emdi birazdan yeniden emecek, yoruluyor muyum evet. Hatta bazen emzirmekten sağ tarafım uyuşuyor yahut tutuluyor kalkınca. Lakin şikayetçi miyim ? Asla. Bir daha bugünler geri gelmeyecek çok arayacağım belki ama geri gelmeyecek. Onun nefesini hissedip uyumak isteyeceğim ama olmayacak ileride. O nedenle bugünlerin tadını çıkarıyorum. Bazen uykusuzluktan başıma ağrılar girmiş oluyor ama daldığı an ayağını benim yorganımın üstüne atıyor o halini görünce tüm uykumu herşeyi unutup onu izlemek istiyorum sadece❤️
Naçizane tavsiyem 2 yaşına kadar yanınızda yatırın güvenli bağlanma açısından, sevgiler