Asafemir Oğlum 11 aylık olucak, 3 aydan beri mama + anne sütü ile besleniyor. Sütüm fazla olmasına rağmen kilo kaybetmişti bu yüzden mamaya başlamıştık. Doktora ne zaman bırakmalıyım diye sormuştum geçenlerde 2 yaşına kadar devam dedi. Ama 2 yaşına kadar içirebileceğimi veya içeceğini sanmıyorum.