AlmirBebek Kızlar ramazandan dolayı mı bilmiyorum ama 5 gün günüm geçti ama karnım ve gögüslerimde şişlik hissediyorum belim çok ağrıyor günü geçen var mı yoksa hamile olabilir miyim acaba test yapmaya korkuyorum 😂
Emine_elis AlmirBebek geçen ay10 gün geciktm 3 test yaptım boş en son 28 Şubat oldm bu ay ne zmn olck belli değil
123asdf Merveduruu benimde 7 gün gecikti doktora gittim kan verdim havalarda fit dedi doktor o gün adet oldum
Merveduruu 123asdf inşallah ondandır olmadıkça daha stres olunuyor oda etkiliyor maalesef darısı başıma teşekkür ediyorum 😊
AlmirBebek Kızlar çok şükür dün akşam oldum 😅 darısı bekleyenlerin başına aşırııııı stres yaptım aşırı o yüzden de tetikledi bence