linamelii lütfen ver ben çok hata ettim bardak bardak değil ama biraz ver mama yakıyor resmen susuzluk yapıyor. Ben vermedim o kadar üzülüyorum ki. Bazı bebekler bi zaman sonra böbrek rahatsızlığı yaşıyor. Asla mama içindeki su ile saf verdiğin su bir değil. Kaynat soğut sabah öğle akşam az az ver bence. Dikkatli ver başını yüksekte tut.. bir daha rabbim nasip eder bebeğim olursa kesinlikle vereceğim. Çok hata ettim neredeyse mama içinde su var dediler diye 3-4 aya kadar vermedim