zelisnm detaylı ultrasonda bellı oldu. Sag ayak pev. 6 günlükken ilk alcısı yapıldı. 1 er haftalık seri alcılamayla tam 4 kez alcı yapıldı. Sonra topuktan aşilotomi ameliyatı oldu. 3 hafta daha alcıda kaldı. Bebek bu süreçte 2 aylık oldu. Sonra ortasında demir olan özel alfa fleks diye bi ayakkabi giymeye basladı. İlk üç ay 23 saat giydi. Sonra kademeli olarak 18 , 16, 14 saat olarak düştü. Şimdi sadece uykularında giyiyor. 4 yasta tedavi bitecek insallah. Ayagın durumu iyi şükür. Dısardan bakan kimse fark edemiyor bi sorun oldugunu. Kosuyor hopluyor zıplıyor. Tedavı uzun zorlu ama sonucunu iyi yönde görmek rahatlatıyor