elifhumaa Kızlarrr kızım için idrar istediler enfeksiyon şüphesi ile aldım ama çok az gibi kaç ml olması gerekiyor ya zamanla yarışıyorum 45 dakika için de hastaneye götürülmesei gerekiyor ya
153s34 elifhumaa elinizde kap yok mu? Orda ml yaziyor. Hatrladigim kadariyla da en az 15-20 ml olsa da yani alttan ilk cizgiye gelene kdr yeter diye dusunuorum
ikievlat elifhumaa bence özel hastane ise direk alır zaten ama devlet ise burun kırın eder ama onlar için o kadarı bile yeterli diye düşünüyorum 8 aylıkken kızım 5 saat kaldık poşetin içindekini tek aldılar 2 ml vardı yoktu
Kelebekakkor99 elifhumaa ben gecen hafta araştırma hastanesinde vermistim 3 5 damla vardı torbada geçerli oldu hemen sonuç çıktı
elifhumaa 153s34 ya 5 ml falan yaltı çok az oluyor o zaman 8 aylık kızım nasıl o kadar yapacak ben anlayamadım bir de birikene kadar 45 dakika geçmiş olur ilk yaptığı da çok az
elifhumaa Prensesannesi38 kızım 5ml falan yaptı ya 8 aylık nasıl o kadar yapsın ki birikene kadar da 45 dakika geçer nasıl olacak anlamadım ha
elifhumaa ikievlat vallahi devlet ama çok şükür kabul Etiler 8 ml falazn vardı çok korktum ya zaten zor alınıyor
elifhumaa 153s34 bilmiyorum canım vallahi nakil bekleyen hastaya organ yetişrltirir gibi idrar yetiştirdim hastaneye
Minikaola elifhumaa sanırım bu hastaneden hastaneye değişiyor dün kaç kere denedik miktar az olduğu için laboratuar kabul etmedi. Bugün de deniyorum hep aynı miktar
CLEXAN06 İdrar sonucunuzu paylaşır mısınız ? Dün bende kozım için idrar verdim hemen antibiyotik yapıştırdı doktor yani vermek istemiyorum çok kültürde üreme olmadı sadece eritrosit 4 çıktı
CLEXAN06 elifhumaa doktorunuz antibiyotik yazdı mı bizde mılcef yazdı fakat kültür temiz geldi perşembe kontrolör götüreceğim yaban mersini yediriyorum bol bol azalması için şikayetimiz hiç yok
elifhumaa CLEXAN06 bizimde şikâyetimiz yok ben nefrolojiye götürdüm bugün doktora idrar bölgesinin kirliliğinden olabilir bu sonuç çok düşük önemli olan idrar kültürü dedi