Kızlar bebeğim 13 aylık daha öncesinde uyku ile problemimiz yoktu ama iki gündür gözleri kızarana kadar uykusu geliyor ama asla uyumuyor normalde sallayarak uyutuyordum yine aynı ama uyumuyor atıyor kendini yani bu normal bir dönem mi atak gibi yoksa başka bir şey mi var acaba ? Uyumadığı süreçte ağlamıyor sadece uykusu olduğu için mızıldıyor anlamadım valla var mı yaşayan ?