Bebeğimin çıkmayan renkli kıyafetlerini dün gece sahurda sıcak suya bastım renkli olduğu için üstünde yazdığı gibi sadece 1 yemek kaşığı toz koydum. Renk verme durumu olmasın diye 30 dk bekletip makinede 40 derecede 2 saat yıkattım. Ama çoğu leke çıkmamış. Benden kaynaklı mı yoksa makine mi güzel temizlemedi anlamadım.? Deterjan markası alo fairy platinum toz deterjan