Misbebegim Aft çıkmış 2 yaşında çocuğum ne yapabilirim neden olabilir nasil gecer acaba vitamin vs kullanıyoruz en cok demir vitamini düşük yukseltemedik kabızlık var sürekli duphalac kullanıyoruz.
ikicocukcokcocuk Misbebegim anlam veremediğim şekilde benim kızımda da çıktı 3.5 yaşında doktora götürdüm hasta oldu mu grip fln dedi o anda gripti zaten vücut direnci düşmüş o yüzden çıkmış dedi
nehirinannesi24 Misbebegim benim kızımda da aynısı oldu, ağzı aft doluydu yüksek ateşten dolayı, eczaneden ( aftoral sprey ) al karadut ile yapılan bi sprey çok iyi geliyor , geçmiş olsun ❣️
zeynep91 Misbebegim merhaba ne kdar srdu aft bnm kzmdada var 2,5 yasnda gunlerdr gecmek bılmedı mikostatin basladı aftoral dye bı sprey bıde
Misbebegim ikicocukcokcocuk evet burun akıntısı ve öksürük oldu evde iburamin soğuk algınlığı şurubu vardı zaten infulnaza geçirdik 20 gün önce tekrar grip gibi oldu bende suruptan verdim o toparladı biraz ama ağzı aciyirmus bi baktım aft hastalıktan mi yani bende duphalac şurup kullanıyoruz netten baktım kötü setler yazıyor şeker hastalığı falan evham yaptım stres oldim nasıl gecer bu
ikicocukcokcocuk Misbebegim doktor bağışıklığı düştüğü için çıkar hastalık geçince oda geçer dedi kan fln almadı ama bilmiyorum ben karadut özü içirdim birde yaranın üstüne karadut özü döktüm evde doktor da zinco diye bir şurup vermiş eşim de eczacı bir arkadaşına sormuş oda aynı bir sprey vermiş
Misbebegim zeynep91 zeynep91 dişlerini fircalayin karbonatlı şu yapıp pamukla ya da eczanede bezi var adını unuttum onunla silin o bölgeyi vitaminlerin düzenli verin bağışıklık düşünce cikrmis ağız ve el hijyeni oyuncak ağzına soruyorsa onları yıkayın beslenme bu şekilde geçer ben doktorun verdiği ilacı kullanmadan geçti çok şükür bide balık yağı kullanın molers birde eczaneden çinko ve c vitamini almıştık zinkoydu adı sanırım kutusunu atmışım kivi ve portakal da olur dokunmuyorsa c vitamini yüksek bunlarda geçmiş olsun
ikicocukcokcocuk zencizeytin gaz olarak vermedi çinko eksikliği için kullanılıyor öyle yazıyor üzerinde ve doktor onu verdi
zeynep91 Misbebegim mikostatin losyona basladık dun bide afloray dye bi spreye hepsni uyguluyorm bagsklık ıcın vitamin kullanıyoruz diş cıkartıyo bide son üst arka azıları pek bseyde yemıyo iştahı yok portakal kivi yakıyor agznı yiyemiyor elma armut veriyorum yogurt kefir vs umarm gecer bzm cok uzun sürdü oyuzden bugun tahlıl verdk sonucnu beklıyoruz
Misbebegim zeynep91 çok geçmiş olsun bizimde ara ara çıkıyor alerjik mevsim alerjik bebek 2.5 yaş bizimkide yemek yedirmek büyük sorun gerçekten aciyor birde aft bizde çıksa biz bilr dayanamıyoruz ben bide sabah akşam karadut suyu veriyorum oda iyi geliyormuş ağız yarası aft vs onu sever soğuk sıkım özünü alın sulandirin içer çocuklar meyve suyu niyetine seviyorlar
zeynep91 Misbebegim sormayın eşimde cıkmstı baya oldu gecen kış onunda uzun surmustu karadut surubuyla duzeldi kızımada hergun karadut özünü sulandırıp iciriyorum neler yapmadımki gercekten en caresiz kaldıgım bi zamandaym beterin beteri var rabbim beterinden korusun ama bazen ne yazıkki hersey üst üste gelebiliyor düzelemedikçe stres yapıyorum 😔
Misbebegim zeynep91 aynı şeyleri bende yaşıyorum inanın ama bizim kendimizi salma durumumuz yok malesef mücadeleye devam bisey bitiyor başka bisey başlıyor hayat bu demek ki bunalıyoruz yoruluyoruz ama yinede çareler üretmeye devam .