annesininkurabiyesi Kızlar Zühre ana mı yoksa Köyceğiz yöresel karadut özü mü ya da farklı önerisi olan var mı ? Bir de miktar olarak nasıl sulandırılıyor bir su bardağına ne kadar ekliyorsunuz
livanurvealpinannesi61 annesininkurabiyesi Zühre ana karadut özü kullanıyorum çok güzel oğlum en çok onu seviyor kaç şişe bitti hatırlamıyorum Bayadır kullanıyorum. En güzeli Zühre ana bence.
Gryffindor annesininkurabiyesi İkisi de doğal gelmiyor. Sanırım fenomenler önerdiği için işkilleniyorum. Ben fishake diye bir marka kullanıyorum çok güzel.
Tgbycl01 Ben öz natur karadut özünü kullanıyorum . Cok memnumun cocuklar severek içiyor. Bir büyük kola bardağına bir tatlı kaşığı . Yarı yarıya ikisine yetiyor .
SemaKa annesininkurabiyesi az bişey koyuyorum sonra üstüne su ben normalde muhallebisinin içinde koyuyorum ama büyüdüğünde biraz daha suluguna sulandırıp koyucam