Prensesin_Annesi_ bupa Acıbadem yaptırdık. Şirket bana yapıyordu zaten benim üzerimden ona da yaptırdık. Silver paket seçtik ama bu paketler şirkete özel mi bilmiyorum. Çok memnunuz. Sınırsız muayene, muayene başı ücret üst sınırı var o da yetiyor zaten. Devletin ödemediği özel ilaç ve aşıların da %80 inini karşılıyor