tugbiss_46 Bebeğimi emzerirken göğüsümün bitanesin ucu açıyor buda tabiki bebeği emzirmeye engel olabilir ilerlerse ben mustela kullanıyorum.sizin de kullanıp memnun kaldığınız bir krem varmı arkadaşlar ☺️
peraa12 tugbiss_46 lansinoh kesinlikle benimde gögüslerim kanıyordu resmen yerlere ayaklarımı vura vura emziriyordum o kadar canım yanıyordu sonra yara olanı bugun emzirmedim mesela sadece sağdım kremledim ertesi günü baya acısı hafifliyordu
tugbiss_46 peraa12 dün eczaneye sordum yok dedi onun yerine artık başka ürün veriyolarmis kaldirildimi ne dedi
tazeanne98 tugbiss_46 lansinoh kullanıyorum bende kaldırılmadı orda yoktur canım başka eczaneye sor ya da civilde var ordan alabilirsin
peraa12 tugbiss_46 internettende sipariş verebilirsin ya da başka eczanelerede sor istersen illa ki birinde vardır canım