sahrabalam2 buraları artık yapışmıyor iki senedir hemen hemen hep giydi kızım çok rahat bir ayakkabı ama artık bantları yapışmıyor bu sene hâlâ giyebilir ayakları büyümüyor çok fazla acaba bunhn bir çözümü var mıdır ?
sahrabalam2 KaynanaYiyen çok teşekkür ederim götüreyim bana uzak çünkü sormadan gitmek istemedim belki yapamazlarsa diye