prensinannesi_ Canım isillik gibi gözüküyor ama alerji de olabilir tam bilemedim çok mu sıkı giydiriyorsun terleyip isilik de yapmış olabilir sıcaktan
Bebek_1 prensinannesi_ Evet sıkı da giydiriyor olabilirim alerji desem hep üç gün kuralına uydum ben bilmiyorum yeni bir besin vermedim
Sare_nuhaninannesi_05 drkrd evet benim ablamın 3 aylık oğluna da aynı dediğiniz şey demişler bir krem vermişler şu an onu kullanıyor
Bebek_1 Sare_nuhaninannesi_05 Peki aynı bu şekilde miydi ben netten baktım daha farklı gibi geldi bana ama