oğlum erken doğdu. şu an 9 buçuk aylık. Henüz emeklemiyor ve desteksi oturmakta sıkıntı yaşıyor bi süre sonra devriliyor. Fizik tedavi görüyoruz . ama asla durmuyor, hareketleri yaparken çok ağlıyor yaptırmıyor. oyuncak falan hiçbişey oyalamıyor onu. bizde mecburen çizgi film açıyoruz seans sırasında. Ancak bu şekilde yaptırıyor😔 gün içinde bazen 1 saat bazende 2 saat maruz kalıyor ama aralıklı şekilde . Diyeceğim o ki bebeğime bunu nasıl telafi ettiririm. Zaten şu an herhangi bir anlamlı kelimesi yok. Konuşması gecikirse ya da herhangi bir gelişim geriliği olursa diye korkuyorum. Napıcam gerçekten bilemioylrm. Aranızda mecburen izletip herhangi bir gerilik olmadı , şu şekilde telafi ettik diyen var mı? çok üzülüyorum bu duruma 🤦🏼♀️