Dokuzkasimbebesi Ya bir türlü geçiremedim ( mustela kullanmadım ) her yolu denedim ama geçmiyor cildi çok kuru her gün nemlendiriyorum kafasınıda geçmyoe mecbur bu markaya kaldım kremini mi almam gerek şampuanını mi ?
eylulmeva1112 Dokuzkasimbebesi çok uzun sürdüyse ve tekrarlıyorsa alerjik olabilir bebeğiniz. Ben bebe yağı ile masaj yaptım bolca sürdüm ince tarakla taradım geçti hemen
2tosbikannesi Dokuzkasimbebesi size mesaj atıcam ama atamadım. Bizim de sorunumuz konaktı şimdilik baya baya düzeldi. Özelden bana yazar mısınız?
kagan221_ Dokuzkasimbebesi canım bizimde vardı Konak bir süre zeytinyağ sürdüm taradim ettim en son 5 aylıkken veya beş buçuk aylıkken düzeldi.
Canda Dokuzkasimbebesi osman gönülal var youtube da konakla ilgili çok güzel videoları var doğal yollarla da çözersin ki zaten bir süre sonra kendiliğinden kaybolup gidiyormuş yani görüntü olarak anneler olarak kafaya takıyoruz ama bende çok uğraştım tam bitiremedim peşini bıraktım şimdi kendi kendine geçti
irem1 Konak şampuanını kullan mustelanın ama tel başına işe yaramaz. Zeytinyağı ya da bebe yağı sürüp biraz bekleyin sonra tarayın. Sık sık yapın tabi kazımadan.
Dokuzkasimbebesi irem1 kremi ne işe yarıyor peki ? yağ kullanıyorum nemlendiriyorum tarıyorum banyoda çok yıkamıyorum kafasını iyicene şey olmasin diyee amaaa nerdee
irem1 Dokuzkasimbebesi kremi hakkında bilgim yok doktor şampuan önermişti bize. Tarayarak çıkarmazsanız geöeceğini sanmıyorum, neyle yumuşattığınız önemli değil bence
ahsennr Dokuzkasimbebesi ben zeytinyağı sürdüm bir kere 1 saat şapkayla beklettim taradım geçti sandım ama banyo yaptırırken uzun durduk banyoda buhar alsın burnu açılsın vs diye baktım kafasını okşayınca bişeyler çıkıyor kir gibi tekrar olmuştu öylelikle gitti ondan sonra 2 güne bir duş hafta da 1 şampuan kullanırım bebişime hamdolsun bir daha olmadı
ahsennr Dokuzkasimbebesi kuruyken çıkartmayın bence canı yanabilir banyo yaptığında uzun tutun bi kere kir gibi çıkıyor akabinde