Evet haklısın insan çok korkuyor beklemediğin anda olursa bide arası baya az olcak Allah yardımcın olsun,ben bu ay geciktim çok korktum spiral var bende ama gecikme olunca fena panik oldum 2 oğlum var küçük 2 yaşında,adet oldum şükür ki dedim böyle olmaz bir de hap kullanmaya başladım artık