canimoglum_01 inanın bence kimseye yalan söyleyecek halimiz yok 😁 şahsım adına açmadım 25 aylıkken günde yarım saat başladık eşimin ısrarı ile.
Ama şu var mesela 1 yaşında hasta oldu yemek yemesi lazım ilaç içmesi için video açtım on dk. Yemekte yada sünnet olurken açtım ağlamasın diye bunlar olağanustu durumlar tabi ki isterseniz sizde başarırsınız emin olun kendinize güvenin gercejyen zor değil isteyin yaparsınız inaniyorum 😍