MiracAlpinveUmutunAnnesi Kizlar bebek arabamız bozuldu bu arabayı cok begendim aranızda kullanan varmı acaba ?
Srfnr1 MiracAlpinveUmutunAnnesi bebeginz ne kadarlik.ileri donem icin cok kullansli bence yenidoganda kullanabilr uzerine bir puset alabilrsiniz
Mrs_Sunshine MiracAlpinveUmutunAnnesi Ya ben de merak ediyorum şekli filan da hoşuma gitmişti eğer kullanan varsa çıkar inşallah
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mrs_Sunshine insallah benimde cok hosuma gitti internet yorumlarina baktim da guzel diyo ama birde buraya sorayim dedim galiba kimse kullanmiuo