hatice_42 Bebeğim büyük çişini zor yaptığını hissediyorum terliyor karnından tutunca rahatlıyor sizce kabız midir ve ne yapabilirim?
[silindi] hatice_42 kakasi katiysa kabizdir ama normal kivamsa kabiz degildir yenidogan bebekler genelde o sekilde yapar zaten zorlaniyormus gibi
dilan2431 hatice_42 2-3 gün yapmadıkları da oluyormuş ben doktora sordum öyle demişti ve hala sa öyle her gün yapmaz
KaynanaYiyen [silindi] 43 günlük bebeğin kakası katı olur mu? Bilmediğim için soruyorum ben şahsen denk gelmedim.
[silindi] KaynanaYiyen yeterince sivi alamamis ( anne sutu , mama) yada nadirde olsa formul mama kullanan bebeklerde kabizlik olabiliyor sen denk gelmedin diye boyle bisey olamazmi yani bunu ben demiyorum tıp diyor🤣