Kızlar 9 aydır hormonlu spiral var bende ve düzenli olrm en kötü 1 2 gün geçikme olurdu geçn ayda 16da oldum ama memleketteyfdim ayın 3 de geldim memleketten o zaman bile hamile kalsam da belirtiler çok erken degil mi belim aryo kasıklarım agryo gögsüm hassas zaten ben regli olmadan önce de aynı şeyleri yşyrm ayın 10 gibi yaşamaya bşldöm ama hala da regli olmdm bu ay 29 çekti ondan Bi de geçen hafta grip olmştm arveles ve soguk algınlığı kllndö ondan mı acaba