bizdejantikizlardik neslihanada Kullanışlı bence alabilirsin. Özellikle gittiğin odaya götürüyorsun gözün arkada kalmıyor.
Bugleminannesi28 neslihanada ben ilk 3 ay kullanabildim sadece 3.ayda tam tur dönüyordu 4.ayda emekledi ama o ilk 3 ay bile elim kolum ayağım oldu resmen
yagmure17 neslihanada kesinlikle çok kullanışlı ben 2.5 aylıkken aldım daha önce niye almamışım diye pişman oldum 6 aylığız hala bazen koyuyorum
DevosMom neslihanada kullanışlı fakat uzun süre kullanımı olan bir şey olmayacağından ben daha uygun fiyata kiraladım. Boşuna satın alıp o kadar para vermek yerine kiralamak daha mantıklı geldi. Elektrikli olanlardan kiraladım, sıfır ürün geldi.