Kızlar dün geceden berlı çok kötüyüm oncesınde de kasıklarda ağrı vardı ama onemsemedım ama dün sıtma bile tutuyor ıdrar yolu enfesıyınu oluşum belli
İdrar yaparken yanma acı ve kötü koku var sırtım ağrıyor balım catlıyor
Sakar gıbı aksamada ıftara mısafır var
Suanlık ne yapabılırım
Tirtir titriyorum üşüme geliyor elım kolum tutmuyor
Evde ne yapılabılır