Gme1709 bizimkini biraz büyyükken alıştırabildim. Sizinki kücük daha ama ben sadece beşiğin yanında oturdum masal anlattım filan sonra dedim bitti simdi uyuyoruz sonra hiç konusmadım ve gözü kapanana kadar gözümü gözünden ayırmadım. Ne zamann baksa gözgöze geliyorduk.
Ama sunu söyleyebilirim. Destekli uyuttuğum için resmen uyku kalitesi düşmüş. Ne zaman desteksiz uyuttum sabaha kadar uyumaya basladı. Simdiki aklım olsa erkenden başlardım.