Kızlar merhaba. Ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum. 657 devlet memurları için en fazla 2 yıl ücretsiz izin alınabiliyor. Peki bu 2 yılı en fazla kaç parça halinde kullanabiliyoruz bu kurumdan kuruma değişiklik gösterir mi genel bir kural var mı? Personel biriminde çalışan veya daha önce parça parça şeklinde kullanan varsa yardımcı olabilir mi?