merrrvveeee Arkadaşlar bebeğim 2 aylık kontrole gittiğimde gaz probleminden ve ağlamasından bahsettim doktor besin alerjisi olabileceğini söyledi ama ben düşünmüyorum bebeğim belirtileri taşımıyor aranızda besin alerjisi bebeği olanlar var mı ne tür belirtiler oldu sizde?
Bebekli1iiii merrrvveeee Kızımın sıkıntıları yaklaşık iki haftalıkken falan başladı ortalama aralık veriyorum 10 günlük bebekti yaklasık 5. Ayına kadar aralıksız nöbetli ger gün her gece kesintisiz ağlardı. Mesela akşam 5 gibi bi başlardı gece 11 e kadar falan asla susturamazdık emmezdi o süreçte duş aldırırdık suya oturturduk gezdirirdik masajlar bilmem neler kullanmadığımız gaz damlası probiyotik hiç bişey kalmamıştı kakask mukuslu gürültülüydü ve yüzünde saçlarında konak olmuştu yüzüne yayılmıştı ve doktor doktor gezen bana hiç çoklu besin alerjisinden süt alerjisinden bahsetmediler gaz diyip göndermişlerdi meğerse çocuğun besin alerjisi varmış artık egzamalar sırtına ve göğsüne yayılınca bi doktor sütü ve sayamayacağım kadar çok besini kes dedi kestim iki üç ay kadar baktım geçti rahatladı çocuk sonra dayanamadım yemeye başladım ama bi daha öyle olmadı şuan 10 aylık ben yiyorum ama o yiyemiyor yaşından sonra ona da deneyeceğiz eğer bilseydim aylarca çile çekmezdim sadece emiyordu haliyle insan her şeyi yiyor süt olsun diye yumurta peynir süt tatlı vs diyete erken girmiş olsaydım o en güzel aylarını keyifli geçirirdik . Birde küçük diye alerji testi yapmıyorlar doğru sonuç alamıyoruz diye..
Ucansupurge merrrvveeee Hırıltılı nefes, döküntü,ishal,kokulu,yesil, mukuslu ve gürültülu kaka,aşırı gaz sancısı, pişik,kusma,meme reddi,konak Hepsi olmak zorunda değil benim kızımda bunlar vardı.
gncglozclk merrrvveeee benım kızımda 2 aylık 2 gun once yesıl mukuslu kaka yaptı azıcıktı doktoru aradım cunku baska belirti yok bı kac kere olursa bakalım takıp et resmini cek dedı bıde dun sabah da normal sarıydı mukus yoktu bende anlamdım ön süt fazlalığı da olabilir kızım bıde cok sakin huzursuz degıl gaz sorunu öyle cok da yasamiyoruz sukur tek sıkıntımız kakasını yapmıyordu biogai basladım 2 gundur kendı yapar oldu ama azıcık yeşil yapınca bende korktum bakalım takip edıcem mama da veriyordum aptamıl kabız yaptı kestim suan 1 haftadır anne sütü alıyor
merrrvveeee Bebekli1iiii hadi ya… çok üzüldüm neyseki atlatmışsınız bu süreci, ya bizde şöyle bir durum var belirtiler olarak sadece kakasında mukus var dün doktor o şekilde söyleyince maması felan da değişti şimdi mamasını da yemiyor beğenmedi tadını beni de az emiyor yani daha kötü duruma geldik ve ben besin alerjisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası ya sizce öyle midir
Bebekli1iiii merrrvveeee Yani bunu şöyle ayırt edebilirsin şöyle iki üç gün süt ve süt ürünlerine çok yüklen her şeyden ye yoğurttu süttü peynirdi sütlü tatlı yap muhallebi falan onu ye yumurta ye bi kaç gün ama aşırıya kaçarak ye hepsinden o emdiğinde zaten alerjisi varsa eğer o iki üç gün boyunca çok huysuz olur anlarsın kakası değişir falan gaz sancısı çeker gibi ağlar saatlerce. Alerji zaten bağırsakla alakalı çoklu besin veya süt alerjisi zaten bağırsak sindiremediği için sıkıntı oluyor bağırsakları zorlanıyor ondan karnı ağrıyor bacaklarını çekip ağlıyolar o yüzden gaz sancısıyla çok karıştırıyor doktorlar. Ben öyle yapmıştım benim kızım ben aşırı yedikçe krizlere girmişti kakasını yaparken de gök gürülder gibi yüksek basınçlı gazla birlikte kaka yapıyorlar ondan gürültülü kaka diyoruz. Duymamak mümkün değil kakasını yaparken birde sürekli karnı gurul gurul oluyor sindirim sıkıntısından oluyor işte hepsi. Deneyerek anlayabilirsin işte ancak.
bussyy1710 merrrvveeee kakasını yaparken aşırı ses geliyor yırtılıyormuş gibi benim bebeğim de alerjik
Ucansupurge merrrvveeee Kakasını yaptiginda diğer odada ki insan bile duyabilir. Acayip bir gaz patlaması ile yapıyor. Eğer varsa anlarsın zaten 😀
Ucansupurge gncglozclk Yanaklarda kulak arkasında Kaş içinde ise egzama Sırt boyun eklem içinde ise isilik.
gncglozclk Ucansupurge benım kızım 2 gun once yesıl azıcık mukuslu kaka yaptı o kadar azdı ki korktum yınede sabahına normal sarıydı mukus yoktu bı daha yapmadı doktor takıp et bakalım dedı bı kac kere olursa dedı kakasını yapamama sorumuz da vardı 1 aydır fıtılle yapıyordu artık gazdan karnı gurulduyordu 1 hafta oldu biogai basladık kesildi hepsi kakasını kendı yapıyor 2 gundur yesıl olunca korktum tabı bu dedikleriniz bızde yok huzursuz olmasa felan da yok sadece kakada yesıl mukus vardı alerji mı daha belli degıl ıns degıldır cunku ben normalde de cok süt ürünleri tuketıyorum olsa coktan belli ederdi dimi ya