Kızlar günaydınnn ❤️ ben 19 Ekim 2023 de doğum yaptım ve o gün bugündür düzensiz bir kanama var. Yani her gün var ama bazen kahve leke şeklinde bazen çok az kırmızı bazen baya yoğun. Kadın doktoruna gittim bir şey olmadığını doğumdan sonra normal olduğunu söyledi siz de öyle mi ?