yetooo emmeyi bıraktıktan sonra süper bi iştah açılması olmuyor açıkçası. En azından kızımda olmamıştı. Evet yiyor ama hala seçiyor, hala tabağını tamamen bitirmiyor porsiyonları ona göre ayarlansa bile.
Emmeyi bırakmasının en güzel ve etkili tarafı uyku konusunda oldu. Çok daha düzene girdi uykuları.
Siz bir doktora götürüp kan tahlili verin, vitamin eksikliği de iştahsızlığa neden oluyor. Memeyi de kesmeye çalışın yavaştan. En azından gün içinde daha az emmesini sağlayacak bir yol bulursanız sizin içinde iyi olur. Sabır taşını ben deneyimlemedim, deneyimleyen anneler bilgilendirecektir sizi. Kolaylıklar diliyorum.💐