yormuk Spinal anestezi ile doğum yaptım 4. Günüm 3 gündür ensemden giren girdiği an bana nefes aldırmayan damarlarımı çeken bi ağrım var nolur başına gelenler geçiyor mu bu asla geçmeyecek gibi bebeğime bakamıyorum hastanedeyim ağrı kesiciler ilaçlar bile fayda etmiyor.
ikiaslanannesi yormuk biraz geç geçiyor maalesef ☹️ benimde Cook şiddetli baş ağrısı vardı. Hastanede kahve önerdiler. Şu Nescafe Gold varya onlardan
serraninannesi06 yormuk kahve iç muhakkak ve benim migrenim var diye migren tasi sürdüm hep çok rahatlattı
Rwerdst yormuk 1 hafta sürüyor. Benimde öyle oldu. Doktoruma gittim artık. Anestezi uzmanı muayne etti boyun düzleşmesine karşı. Ve serum yaptılar. Diğer gün düzeltmiştim ama 7gün falan sürüyor. Yastıksız düz zeminde yatın günde en az 3lt su için
lokumtos yormuk Maalesef çok kötü hastanelik oldum bende kontrol ettiler normalmiş. Bir ağrı kesici vermişti onu günde 3 kez düzenli içinde iyi geldi.
annecikbebecik 10 gün sürdü benim baş ağrım. Bol su, bol sütsüz kahve, arada bitter çikolata, günde 4 tane parol alabilirsin demişti doktorum. Bunlarla hafifledi. İmkan varsa eşiniz ya da biri masaj yapsın boyun ve omzunda. Geçmiş olsun
yormuk annecikbebecik geçecek değil mi geçiyor yani bu inanılmaz bir ağrı sanki ensemden damarlar çekiliyor sadece yatınca geçiyor sırtımın ağrısı göğsüme doğru vuruyor nefes almak bile zor.
Kartopu06 annecikbebecik benim 5 yil olacak nerdeyse belimin agrisindan oluyorum cocugumu zor yikiyorum egilmek işkence gibi
kepenek lokumtos kesinlikle kahve tüketin ilaç falan fayda etmiyor ağır bir kahve sizi biraz olsun toparlar bende yaşadım ve hergün mutlaka aksatmadan birer fincan olacak şekilde çay kahve önerdi doktorum ve bol su
meliiike Tam bir hafta çektim Allah yardımcın olsun çok zor ben nefes bile alırken ağrım oluyordu sırtım göğsüm ensem başım her yerim tutulmuştu koca bi kupa filtre kahveyle iki tane parol içiyordum günde üç kez kısa bi süre de olsa iyi geliyordu
busra6793 Maalesef 1 hafta surdu benımde yasayan bilir oldurmuyor ama o agrı resmen surunduruyor cok geçmiş olsun
yormuk busra6793 azalarak mı geçti acaba azalacak gibi oluyor tekrar girer diye korkuyorum azala azala mı bitti.
ikiaslanannesi yormuk evett bende ayniydim böyle ensem omzum öyle bir agriyordu ki birde sadece sağ taraf. Yani çığlık atarak bağırmak istiyordum ağrıdan 🥺🥺 Offff sanki tekrar yaşadım o anı ☹️ benimki 15 gün falan oldu öyle
Ebru251122 1 hafta sürmüştü benim de yatınca biraz hafifliyordu bebeği de yatarak emzirmiştim umarım geçer bir an önce
K_melike yormuk ben baş ağrısı yaşamadım ama yaşayan arkadaşım var 10 15 gün sürmüş onun ki inşallah sizin kısa sürer benim de migrenim var anlayabiliyorum ne yaşadığınızı bol bol sade kahve tüketin geçmiş olsun 😔
gulsah97 Doğum yaptığım gece başlamıştı ama asla tarif edemeyeceğim bı can acisiydi 🤦🏻♀️ nefes alırken çok zorlanıyordum doktora sorduğumda için temizlensin diye hava veriyoru demişti ondan ağrı yapıyomus bol.bol.bittee çikolata ve sade Nescafe içmiştim sonra geçti çok şükür
naka yormuk benim tam bir hafta sürmüştü ölüyordum ağrıdan yatıp kalkmak emzirmek bir çok zordu yemek bile yiyemiyordm ağrıdan ayakta duramıyordum ne ağrı kesici ne kahve ne su fayda etmiyor maalesef acilde bile çare olmadı ağrı kesici zaten ameliyattan sonra 3 gün kaldım hastanede orda bir sürü ağrı kesici yedim ama faydası olmuyor yatmak biraz hafifletiyor ama korkma geçiyor spinalde omurilik sıvısı yerıne otururken oluyor diye okumuştum