Aselincimom aynı tepkiyi bende verdim merak etme geçenlerde gördüm ki 12 yaş altına aferim verilmezmis söyledim kendisine verilmezmis bak belki yan etki yapıyor çocuğa o yüzden uyuyor dedim aferimin içinde zaten uyutma şeysi var ki doktor verdi bunu dedi sen bilirsin dedim bende annesi o sonuçta o düşünsün cocuk azıcık oksursun hemen içiriyor özellikle yatmadan önce veriyor bir de diyor ki şurubu iciririm uyur kalır diyor ben yapamam öyle ya