mrym_aydmr Kızlar merhaba 2 ay oldu doğum yapalı 11 martta regl oldum ve hala devam ediyor aşırı fazla kanamam var bu normal mi ( genelde 7 gün surerdı 7. Gün bitmiş olurdu ) ama suan öyle bişey yok gibi ne yapmalıyım normal mi ilk doğumum du acemiyim
SeverusSnape mrym_aydmr düzensizlik normal. Az kanama/daha yoğun kanama da normal sayılıyor ama birkaç gün içinde azalma olmazsa siz yine de bir doktora danışın.