Kızlar oğlum 7 gün sonra 5 aylık olacak. Dün durup dururken ağlama krizine girdi ne yaptıysam işe yaramadı. 2 saat boyunca ağladı sonra uyuttum zar zor. Akşam bir daha oldu. Duş aldırdım sonra uyuttum. Bu sefer gece 20-30 dk da bir kalkıo ağladı susturmak çok zordu. Calpol veriom 6 saatte bir onun dışında gaz damlası veriyorum. Az önce kol altından çlçtüm ateşi 37.4 ne yapacağımı bilemedim çok ypruldum ağlamasın diyr kucaklayıp evi gezdiriyorum habire