Aslan2103 Oglumun ismi metehan mete diyoruz. Dogmadan once arasinda kaldigim isimler aslan cinar yamaç (esim istiyodu) doruk *sirf dorukcumm diye sevmek icin bi dizide vardi cok hosuma gidiyodu 😂😂
Ucansupurge Kumpiranne Oğlum olsaydı adını ayaz koyacaktim. Hala bir oğlum olursa adini ayaz koyacağım 😀
Aryamlinamom selinhoca35 kızımın adi arya, kayra ismi ile çok uydu şu an oğlum olursa Bi gün koyarım belki 🙂
selinhoca35 Aryamlinamom Aryamlinamom evet güzel olur uyar ben de kızım olursa “Meyra” koymak istiyorum ☺️
ozlem34_ Kumpiranne çok güzel göktuğ düşünebilirsiniz.. Benim oğlum olursa inşallah göktuğ koymayı düşünüyorum kızım var ismi gökçen