aslan2121 hayır şuan her şeyi demesi gerekmiyor çocuktan çocuğa değişir bu durum nasıl her şeyi söylemesi lazımmış. Ateşe körükle giden tayfası küreklerle kovalamak lazım. Ekran varsa kesmek lazım, izlemesin. Bol kitap + etkinlik ve yanında sürekli konuşacaksanız ki kelime dağarcığı gelişsin. Arkadaşları olacak , kalabalığa girecek ki derdini anlatmak için daha çok çaba sarfetsin. Gerisi bebeğe kalmış canı ne zaman isterse.