Kızlar bebegim 4ay 15 günlük bu saaate normalde kalkmazdi bugün kalktim ki yüz üstü dönmeye calisiyor timsah gibi 🤣🤣🤣 yapma kızım etme kızım diyorm yok daha erken degilmi ya normalde reflüsü var diye reflü yataginda yatirirdm ama azaldigi icin düz yatakya yatiraym dedim başıma gelenler hshdjdjdjdj neyse küçük timsahi durdurdm sonunda bu böyle sık sık gece yapar mi aşkilerrrr help meee