terazikadini Tam böyle bir post acmaya gelip birebiirr beni anlatircasina post gormem peki, bendee taam anlamiyla ayni durumdayim canm 15 ay önce sezeryan oldm 1 seneye kadar anlik sizilar disinda hic bisey yoktu 3 4 aydir assiri kasinti ve ara ara ağrı oluyo o sikayetle kadın doğuma gittim içsel bir sorun yok dedi ama görüntü hic normal durmuyo bi dermatologa mutlaka görün dedi, Dr byle demiyene kadar görünün ben normal olduğunu saniyodm arastirinca 1 seneye kadar nerdeyse gorunmeyecek kadar ince bi cizgi halinde olmasi gerektigini öğrendim arastirmalarim hala devam ediyo cok tedirginim