tazeanneyimbennn Kızlar ne kadar süre sonra geçti? Normal doğum daha zor diyorlar ama bana göre (göreceli) sezeryan daha zor 🥺
Tuuggccee tazeanneyimbennn 8 bucuk aylık bebegım sezeryan oldum hıcbısey anlamadım sedyeye yattıktan snra doktor dokunucam hıssedıyormusum dedı hayır dedım ve bı baktım bebegm tepemde 🥹 sadece ılk kalkıs zordu benm ıcın ertesı gun eve geldıkten sonra 3 gunde ıyıydım 1 haftada hepten topladım bunyeden bunyeye degısıtor sanrm ( bu arada normal dogum olarak gttım sureklı alttan muayne ettıker durdular acılma varmı dıye asla doguramazmısım ) bana gore normal dogum yapanlara helal olsun cıdden cok zor
Serap-asel tazeanneyimbennn ben sezaryen oldum gayet memnunum 6,5 ay oldu sankı güç sezeryan olmamışım 😀🧿 1hafta sonra hersey gecyo ılk bır oku gün oturma kalkma sorun ama dayanılmayacak bısey deıl
busra2121 tazeanneyimbennn kesinlikle katılıyorum bence sezeryan çok zor ben 8 cm açılmayla sezerana alındım belimi bir daha asla doğrultamayacağım diye düşünüyordum ameliyat sonrası hala düşününce içim tuhaf oluyor🥲
Prensesminik42 tazeanneyimbennn makat geliş ve suyu biten bebeğim kalp atış yavaşladı gebelik zehirlenmesi yaşıyordum 37+4 acil sezaryen alındım 6cmm açıklık ile acı eşim düşük nts fazla sancım çıkmasına rağmen ben sakindim fazla ağrı hissetmedim normal doğum yapabilirdim ama sezaryen olmak zorunda kaldm. Kızım kuvez alındı 19gun sonra çıktı 4gun yerimden hiç kalkmadim yüksek tansiyon dolayı doktor asla kaldırmadı ilk kalkma zordu birde vurdukları iğne biri canım çok yaktı
gizmo27 35.günüm dikiş yerlerim hala ağrıyo gelemiyorum öksüremiyorum asla enerjim yok. Hele o ilk kalkış çok kötüydü. Sanki eski halim, enerjim bir daha asla olmayacak. Benim gibi olanlar ?