Kızlar tecrübesiz bir anneyim henüz oğlum 22 günlük gaz sancısı sandığımız bir durum var genellikle geceleri başlıyor kendini kıpkırmızı yapip kasıyor altan üstten sürekli çıkarmasına rağmen rahatlamıyor sanki. Doğum sancisi gibi belli aralıklarla sancı geliyor sanki 5 dakila dalıyor uykuya sonra ağlayip kendini sıkarak uyanıyor anlık susup rahatlıyor sonra yine çığlık atarak ağlıyor düzensiz oluyor bu.. uyku sorunu da oluyor tabi bu sanci birakmiyor yatsin dogru duzgun.. mesela kendini sıkıyor kakasini yapiyor rahatlama gelir uyur diyoruz yok yine ayni.. gaz damlasi aldik fayda etmedi emziriyorum sürekli de mememde rahatliyor o sanci gelince çekiştirerek hırsla emiyor ağrıdan gögus ucum hep yara… Acaba baska birsey mu var gündüz yatyor ama gece olunca durum bu 😢😢 akşam 8 dem beri toplasan 1 saat uyudu saat şuan 02:15 😓😓 nesi var acaba masajlar da yapiyoruz surekli dedigin gibi surekli alttan ustten cikariyor da gazini tecrubeli anneler varmi fikriniz cok yoruldum