juliaa ben çektirdim 32.haftada çektirmiştim bi sıkıntı yaşamadım kadın doğum doktoruna kontrole gittiğimde söyledim dişimin durumunu bana bi rapor yazdı kaç haftalık hamile olduğumu hangi ilaç türlerini kullanabilirim ve film çekmeleri gerekirse eğer hangi şartlarda film çektirebilirim o raporla birlikte gittim dişçiye de