haticenurrrR Benim kızım 16 aylık normalde 3 numara mama kullanıyoruz geçen gün ebebekten dalgınlıkla 2 numara almışız bi kutusunu kullansam mı napsam bilemedim bi şey olur mu, karnı doyarmı .
Canselasr haticenurrrR bende bi kere yapmıştım öyle bi hata hemşire 2 ölçek koyıyosan 3 veya 4 ölçek köy bişey olmaz demişti
haticenurrrR Canselasr teşekkür ederim bende öyle yaparım o zaman. Doymaz diye düşündüm ama fazla koyarsam doyar galiba
D_deniz haticenurrrR küçük Boysa zaten bi kaç güne biter? Büyük Boysa değiştir çünkü yaşa uygun olması önemli
Sekeroglannn haticenurrrR E bebekte faturayı msj olarak gönderiyorlar msjı silmediyseniz değiştirebilirsiniz. Ya şöyle yapın aynı durumu biz de yaşadık ben mamayı açmış da bulundum hatta öyle olunca 2 ve 3 numarayı karıştırıp öyle verdim. Biz bi sıkıntı yaşamadık ama sizi de yanlış yönlendirmek istemem