Milanbebek Bilen bilir bu mamayı bulmak zordur. Trendyoldan sipariş verdim fakat günlerdir kargo yapmadılar. Ve bugün de mama bitti. Gafil avlandım.. elinde “SMA Comfort 2” mama (açılmamış kapalı kutu) olan varsa yüksek fiyatta olsa almak istiyorum
Alina_aaa Milanbebek ya ben dolap uygulamasından baktım sizin için buldum sandım meğerse optipro ymuş 😔
bayram08 Milanbebek E bebekte yok mu ben geçen gün kızıma aldım da ilk defa optipro . Comfort da vardı sanki bayağı orada
Milanbebek dkf Allah sizden razı olsun var ya. Çok iyi akıl vardınız. Sayenizde başka mamaya geçmeden Sma comfort 2 buldum getirden ve mutlu sona ulaştık
dkf Milanbebek ne demek ben sürekli ordan alıyorum aklınızda bulunsun ben 4.5 kutu alıyorum hem getir indirim veriyo daha düşük fiyata geliyo dışarlardan
Ftsyckk Milanbebek bende comfort kullanırken, Trendyol marketten alıyordum ben hep. Uygulamadan Çevredeki marketleri kontrol edin isterseniz.. E bebekte de bulunuyor.