JollyBaby Merhaba, birebir aynı sorunu yaşıyorum. Kızım 3 aylık, her beslenme sonrası fışkırarak kusuyor. Doktor thickener kullanmamızı önerdi. Sadece anne sütü ile beslendiği için tarifteki gibi 25 ml süte 1 ölçek koyuyorum ama resmen muhallebi gibi oluyor. Biberondan geçmiyor. Kaşıkla vermeyi denedim ama henüz katı bişey yiyemediği için o da olmadı. Siz bir çözüm bulabildiniz mi?