Kızlar merhabalar ilk bebeğim ve tam 4 aylık. Şu 5 güne kadar neredeyse kakasız bez almazdım. Çok nadir kakasız bez alırdım az da olsa yapardı gaz çıkarırken. Fakat 5 gündür adam akıllı kaka yapmadı 4. Gün az bir kaka yapmış muhtemelen o da gaz çıkartırken oldu. Bugün doktorumu aradım olur öyle arada keyfi yerindeyse endişelenecek birşey yok dedi ama yine de sormak istedim yaşayan var mı? Bebeğim sadece anne sütü alıyor bu arada