Nonames05 başın sağolsun benim de annem yok kayınvalide vardı 20 gün yok gibiydi desem yeri. Hamileyken çok üzüldüm keşke babam rahmetli olmasaydı bana destek olurdu diye ağlayıp durdum…ama inan Allah öyle bir yardım ediyor ki çok şükür geldi geçti sende inşallah atlatırsın üzülme güçlü ol