Varmı başına gelen bilgi sahibi olan ?
3 yaşında kızım dün akşam eşim fark etti tek taraflı boynunun yan tarafında bezelye büyüklüğü kadar bişey var oynuyor yağ bezesi olduğunu düşündük şuanda hafif grip öksürük tarzı rahatsız internette bundan sebep olduğunu oluşabilceği yazıyo .
Yağ bezesiyse işlem le alınıyo mu ? Alınması gerekli mi