aysegul_my Momysss ilk cocuğumda taktim 4 aylikken ilk disini 8 ay 22 günlükken cikardi atesti vs hic anlamadik olmadi rahat cikardi diğer dişlerinide simdi ikinci cocuğum oldu kızım 4 ay 11 günlük boynu etli gıdısı olan bi bebek tutmasi zor oluyo yeni taktim bakalim fayda edicekmi bu minnoşada
bsr9696 Tıbbi bı açıklaması yok ama çok hastadan duyuyorum demişti dr faydasını gördüğünü düşünüyor genelde insanlar demişti bizede annem aldı ama iki üç aylıkken bı taktık çok ağladı rahatsız oldu vs gidisi da var şimdi tekrar denicem