lohusaserbeti zamaneannesi20 benim 4.ay 5800dü bebeğnin kilosu gayet iyi bence boşuna mama başlama meme reddi yapıyor. Emzirmeyi sıklaştırmaya çalış
zamaneannesi20 lohusaserbeti gündüzleri sürekli vermeye çalışıyorum gecede kendi acıkınca uyanıyor uyku hâlinde güzel emiyo bakalim 🤷♀️
lohusaserbeti zamaneannesi20 bence 1 aya göre değerlendirme yapmayın öbür aya kadar bekleyin. Sütte azalma var mı diye kontrol etmek için bi sağım yapabilirsiniz makina varsa
zk1611 zamaneannesi20 benimkide öyle aldı doktorda sağlık ocağında ki ebede iyi dedi 4. Ayda doğum kilosunun iki katına ulaşması gerekmiş ben tam ulaştım ne eksik ne fazla 😂😂 biz mama ağırlıklı ile gitmemize rağmen böyle
merveekayaa1 zamaneannesi20 merhaba bebişiniz nasıl kilo aldı mı aynı durumu yaşıyorum. Ek gıdada alerji vs çıktı mı birde cevaplarsanız çok sevinirim