mrhb anneler bi arkadasim icin ogrenmek istyrm, kendinde ve esinde hc bir sorun olmamasina ragmen bebek sahibi olamyorlar. istanblda yaşıyorlar. aşılama mi yapmalari lazim ilkin yoksa tüp bebek mi ? blgisi olan , başina boyle bi durum gelen , yakininda boyle bi durum olanlar varsa lutfen yazablr mi ?