Oglum 3 yaşında. Buaralar o kadar degiştiki huyu resmen tanıyamıyorum. Bende tamamen televizyon ve telefonu kestim bugün ve hiç vermedim. İnanırmısınız 1 günde bile etki etti. Vurma eylemleri olmadı, daha az öfke nöbetleri oldu, sözümü dinledi, uyku kalitesi bile arttı bence şuan saat 1 uyanmadı hiç. Keşke bukadar geç kalmasaydık, ama insan yaşamadan bilemiyor maalesef. Hep okurdum ama gerçekten böylesine bir etkiyi beklemiyordum. Buraya yazmamın sebebide, belki birilerine vesile olurum 🥰